21/3/2018 9.00am - Roti canai banjir sedap banget...

Turun dari bukit, kami pergi makan di Restoran Ahsina di dekat dengan Taman Satria, Manggatal. Aku order roti canai kosong banjir. Yang lain order roti planta, roti telus cheese dan roti kosong biasa. 

Tadi dah mendaki bakar kalori 7/8 ratus. Lepas tu tambah kalori plak. Hehehe... Tapi ok la. Ada kluar masuk. Lepas makan, aku pergi beli telur satu tray dan terus balik. 

Sampai di rumah, aku terus tukar pakaian dan pergi baiki paip dan bilik utama. Air keluar slow jer. Dah siap baiki, baru kluar laju. Aku bendasing yang tersumbat bikin air slow. Baru aku nak mandi, anak aku, si Irfan panggil. Ada orang datang katanya. Rupanya kastemer yang hantar laptop HP kelmarin. Aku ada SMS kawan dia bagi tau yang aku tak berani nak buat sebab susah dapat sparepart dan tak ada alat yang sesuai.

Tengahari aku pergi tempat Rahimi. Nak check socket charger kereta yang tak ada power. Mungkin fius dia putus. Sampai sana, Rahimi check fius, dan memang sah dah putus. RM1 jer tukar fius baru.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...