11/4/2018 1.17pm - Siap servis laptop Lenovo Ideapad 110-14IBR

Siap servis laptop Lenovo Ideapad 110-14IBR yang dihantar semalam. Jiran satu taman perumahan. 

Dia minta aku check WIFI sebab tak boleh connect katanya. Aku check connection dengan WIFI rumah aku, OK jer. Test pulak connection dengan HOTSPOT smartphone aku. OK gak...  

Lepas tu dia minta aku install Photoshop dan Illustrator . Semalam, siap install Adobe Illustrator, bateri dia habis. Charger dia tak tinggalkan. Hari ni bari dia hantar lepas aku whatsapp bagitau. Aku nak test lagi connection dan apps yang aku install tu. OK ke tidak sebab aku masukkan CRACK FILE untuk kasi activate apps tu.

Hari ni nak test lagi sambungan internet WIFI dia dan nak tukar AV sebab AV yang ada tu dah expired. Kasi install SMADAV jer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...