19/7/2018 4.32pm - Dah 2 minggu tak upodate blog ni

Mak aih... Kejap je masa berlalu. dah 2 mimggu aku tak update blog ni. last update pada 5/7 yang lepas. Hahaha... busy le sangat... Banyak hal yang aku dok buat. Update FB dan IG jer... Sampai blog terlupa. Blog plak ada 4/5 blog. Kemaruk atau tamak nih? Hahaha.... Korang kalau baca ni mesti boleh agak aku kat mana masa aku menaip blog nih kan... Tengah tunggu anak2 balik sekolah la... Dok depan SKID. Hari ni panas betul wooo... Masa tunggu anak kau si Irfan balik sekolah tengahari tadi, punya la berpeluh dalam kereta sebab aircond problem. Kalau kereta tak gerak, aircond tak sejuk. Adeh... Bila aku nak pergi servis aircond nih. Aircond salam bilik pun nakkena servis atau tukar baru nih sebab aku tgk semalm aku ais kat cool sink dia. Aduhhh... Gas dia bocor nih... OTW balik rumah tadi aku singgah LUNCH dengan anak aku si Irfan dekat restoran Sri Rezeki di Manggatal. Pekena ayam penyet dan sup urat dan perut. Anak aku makan rojak daging jer.

Hari ni aku start balik kerja-kerja mengemas opis baru aku. Barang2 masih berlonggok atas meja opis tu. Hahaha... Cam tak reti dah aku nak kemas. Tak tahu nak letak mana dah. Aku cari kotak besar, isi mana yang patut, dan letak kat atas rumah sebelah luar. Projek nak buat pintu untuk anjung luar tingkat atas tak jadi. Nak pecahkan meja dapur pun tak jadi. Projek pindah opis dengan buat ruang famili jer yang jalan...

Tapi kemas [punay kemas, tak siap gak hari ni. Banyakkeja lain yang aku kena buat. Nak baiki laptop orang pun sangkut2 nih. Aku pun dah berap malam tak ke masjid. Kelmarin 2/3 hari sakit urat. Mungkin sebab angkat meja berat dan dok kemas barang2 opis nih. Aduhhh... Sakit peha, bahu dan dada. Huding plak tersumbat. Lagi tambah sakit. Badan rasa lemah jer. Hari minggu ni nak keluar jogging lagi lah... Senaman kasi sihatkan badan dulu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...