5/7/2018 12.06pm - Update blog sambil menunggu anak balik sekolah

Sambil tunggu anak balik sekolah, aku godek-godek la laptop nak update blog ni skit. Jarang dah aku update blog ni sebab sibuk ngan Youtube. Patut aku link gak youtube ke blog ni tapi banyak kerja aku nak buat. Ingat dulu bila kerja kat umah, banyak hal aku boleh buat. Tapi rupanya lagi sibuk. Hahaha... 

Dulu, masa ada kedai komputer, aku dok terperuk je kat opis. Baiki komputer atau update blog mana yang patut. Sekarang ni sejak aktif jadi Youtuber, makin sibuk plak jadual aku. Asyik dok layan youtube, update, upload, layan komen, edit video dan macam2 lagi. Tapi dalam kereta ni susah skit aku nak buat video editing sebab aku lebih suka pakai mouse drp pakai touch pad ni. Leceh skit nak touch ni. Senang klik pakai mouse. Jadi, aku ambil masa untuk update blog je la sebab dok ketik keypad jer. Hahaha... Sambil2 update IG dan FB. 

FB pun ada masalah yg akaun lama aku tu. Sib baik ada akaun backup. Tak boleh nak login plak. Padahal dah tukar password baru. Kat browser di HP boleh bukak. Kat laptop tak boleh plak. Kat PC boleh bukak tapi kalau aku nak bukak link yanglain dia minta password. Aku masukkan password baru, tak dapat plak. Error katanya. adehhh... Lantak la kalau cam tu. Aku layan FB akaun yg baru je la... 

Video-video masa raya kat kampung pun banyak yang belum aku edit lagi. hahaha... Bila la aku nak buat kerja nih... Ada jer kerja lain bile aku nak mengedit video2 tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...