2/3/2018 : 9.38pm - Pinjamkan hatiku

Balik daripada masjid, makan nasi dulu. Makan sorang-sorang sbb yang lain tak nak makan. Bini plak nak diet katanya. Hehehe... Pastu dia dok layan Whatsapp famili group dia. Aku malas nak campur urusan famili mentua aku seperti aku tak suka orang lain juga masuk campur urusan famili mak aku. Famili aku sendiri kalau ada apa-apa hal, kami sattle sendiri. Tal perlu masuk campur dengan orang lain.

Lepas makan, bukak komputer. Dok godek-godek website movis online IndoXX1. Cari-cari movie yang best. Sekali bukak senarai movie daripada Malaysia. Mata aku tertumpa pada satu cerita lakonan Ayda Jebat dan Shaheziy Sam, Pinjamkan Hatiku.

Kisah Laila dalam dilema untuk memilih cintanya antara Naufal atau Hasnan, yang merawat Naufal ketika dia sakit.

Layan la kejap sambil aku menaip coretan di blog ni. Bini aku dok ruang tamu sedang bercakap di telefon dengan sapa tah. Mungkin kakak dia kot. Biarkanlah... 

Sambil dok layan cerita Pinjamkan Hatikuaku menaip blog ni sambil tu kepala dok fikir-fikir apa lagi video yang aku nak buat untuk Channel NoorSham76 Productions di Youtube. Pagi tadi aku ada cari sedikit bahan pasal Mat Sentol dan Kisah Disebalik Alif Tendang Wau. Tengok esok pagi la aku buat. Malam ni layan movie dan releks-releks kepala dulu.

Aku baru rasa badan segar skit sbb dua tiga hari lepas sakit pinggang dan kepala pun asyik dok berdenyut jer. Tapi hari ni aku tak makan ubat derrrr... Jap lagi kena telan 3 ubat. Ubat darah tinggi, ubat sakit urat dan ubat tahan sakit kepala.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...