8/3/2018 : 4.30pm - HACKS dah 10 sen sebijik ?

Hahhh..? 10sen sebijik ? Rasanya sebelum ni dan kedai yang sama saya beli 20sen 3 biji. Adehhh... Gula-gula HAKCS pun dah naik harga... Adehhh...

On da way ke sekolah nak ambik anak tadi saya singgah satu kedai runcitr depn sekolah. Nak beli gula-gula HAKCS sebab saya batuk-batuk dan rasa geli tekak. Biasa saya ada stock gula-gula ni dalam beg saya. Last pun satu biji tengah hari tadi. Kelmarin pun saya ada masuk satu kedai runcit dekat dengan rumah. Dia jual 10sen sebijik gak. Huhuhu.. Ingat kedai runcit depan sekolah ni masih jual 20sen 3 biji. 

Gula-gula HACKS ni seingat saya masa saya kecil-kecil dulu pun dah ada. Masa tu baru dijual 10sen 5 biji. Kalau dah masuk tahun 2020 nanti tak tahu la berapa sen sebijik ni. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...