17/3/2018 10.29am - Alhamdulillah pasif income sehingga 15hb dah USD354.86

1st dah cuti sekolah... Pagi ni alhamdulillah sempat g masjid untuk solat subuh berjemaah. Sedar2 orang dah azan. Lekas-lekas aku bangun mandi dan ambik wuduk, terus pecut kereta ke Masjid Raudah di Kg. Bandulan. Nasib baik imam belum sampai. sempat solat sunat 2 rakaat sebelum subuh.

Balik daripada masjid, kemaskini report revenue youtube untuk 15hb. Alhamdulillah total revenue untuk 15hb USD21.86 tapi agak menurun skit walaupun graf monetize naik. Total semua sekali untuk bulan ini sehingga 15hb dah USD354.81 dan ada baki 16  hari lagi untuk aku mengumpul "usin" daripada Youtube nih. Boleh target sampai USD700 ke sebab bulan lepas dapat USD668.24 ?

Zaujah goreng telur mata dan fries untuk sarapan pagi ni. Perancangan kami, kemas-kemas rumah dulu pagi ni. Aku nak basuh kereta sebab dah berapa hari kereta Alza tu tak mandi. Asyik m,andi hujan jer. Dalam kereta pun nak kena vakum tu. Dah penuh dengan pasir dan habuk. 

Anak-anak dok tanya, cuti sekolah ni kita tak jalan ke mana-mana ke? Aku bagitau kena tunggu abah gaji dulu. Zaujah pun belun gaji gak. Hehehehe... Mereput lat rumah la layan movie....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...