12/3/2018 : 9.41am - Youtube total earning for February already out


Pagi ni siapkan upload video pengajian kitab Faridatul Faraid dan kitab Penawar Bagi Hati dengan Ustaz Johari semalam. Anda boleh tonton disini http://dashsphere.com/DKz

Sementara siap upload tu, aku kluar beli gas. Semalam gas masak habis. Terpaksa zaujah masak menggunakan periuk Noxxa jer. 

Petang semalam aku pegi meeting AJK Masjid Raiudah di Kg. Bandulan, jam 4.00pm. Pastu terus lepak kat masjid. Aku bawak laptop sekali sebab nak transfer fail-fail video rakaman pengajian kitab tu. Dok masjid sampai Isyak. Lepas Isyak, pengerusi masjid ajak makan ikan bakar. Dia belanja. Kami pergi dengan Ustaz Idham, Rahimi serta anak lelakinya. Tak jadi makan ikan bakar sebab kedai yang kami pergi tu tak buat ikan bakar malam tadi. Jadi, Ustaz Idham ajak makan satey. Best jugak...

Oklah... Itu citer semalam. Ni sambung citer pagi ni. Aku bukak Google Adsense nak check total earning bulan Februari kalau-kalau dah kluar. Biasa 12hb dah kluar dan paling lewat pub sebelum 15hb. Alhamdulillah... catatan awal aku ari tu jumlah pendapatan untuk bulan Februari ialah sebanyak USD668.77 dan bila check yang betul-betul tadi jumlah sebenar ialah USD668.24. Tak banyak yang berkurang. Tak macam bulan lepas, sampai lebih USD20 kena tolak. Huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...