13/3/2018 : 10.44am - Panama Dance la sangat... Dosa letak tepi... hampeh...

Anak sulung goreng mee. Sedapppp...
Bariu balik dari ambik anak bongsu di SAR. Lepas tu baru nak sarapan. Jam 10.44am baru nak sarapan. Huhuhu...

Pagi tadi, balik dari hantar zaujah dan anak jantan ke sekolah, aku baring atas sofa. Terus terlelap seba aku selsema. Badan pun rasa letih jer. Bangun-bangun dah jam 9.35am. Pegi basuh muka dan suruh anak sulung jemur kain. Tenagok dalam mesin basuh masih ada kain kotor yang belum dibasuh. Bukak air paip dan aku pergu bukak laptop. Nak check estimate revenue Youtube untuk 11hb. ALhamdulillah... Banyak peningkatan gak.

Total revenue untuk 11 hb tu dah USD29.29 dan total untuk bulan Mac sehingga 11hb dan USD250.44. Kalau dapat maintain camni setiap hari, hujung bulan ni boleh cecah USD700.00 nih. Kayo pakcik...

Semalma aku upload 2 video iaitu video pasal kritikan seorang ustaz pasal Panama Dance dan juga video pasal pertelingkahan Najib dengan Azmin dalam dewan parlimen. Dan kelmarin juga aku ada upload video yang aku edit pasal "Mengapa Alif Tendang Wau" jadi sarkis ? Kat bawah ini aku letakkan video tu. Tengok-tengok la yer. Kita layan.... Aku nak buat lagi video informasi nih iaitu video "RAHSIA DISEBALIK LAWAK SUDIN". Nantikan kemunculannya di Channel IAmMohdSham yer...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...