11/3/2018 : 10.00am - Pengajian kitab di Transit Al HIdayah, Kg. Nawoi, Kiulu

Alhamdulillah.... Hari ini sekali lagi saya tak lepaskan peluang untuk menyertai pengajian kitab di Transit Al Hidayah, Kg. Nawoi, Kiulu, Sabah. Saya pergi bersama Ustaz Idham dan isterinya. Zaujah saya tak dapat ikut sebab ada hal di rumah. Pengajian disampaikan oleh Tuan Guru Ustaz Johari Morad. Pengajian ini diadakan setiap hari Ahad dan kitab yang dibaca ialah kita Faridatul Faraid dan kitab Penawar bagi hati. Biasanya saya akan buat rakaman dan upload ke channel Youtube saya di https://www.youtube.com/iammohdsham76 dan bukan ceramah ini sahaja. Banyak lagi ceramah daripada ustaz-ustaz lain yang saya upload. Kadang-kadan kalau line telefon laju, saya buat rakaman langsung (LIVE) terus ke Youtube.

Saya baru upload Part 1. Anda boleh follow/subscribe saya di channel Youtube saya diatas boleh tonton video ceramah yang saya telah upload.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...