25/3/2018 1.26pm - Bukak skrin laptop Acer Aspire V5-471

Malam kelmarin, kawan jiran depan rumah hantar laptop anak dia. Tak hiduop katanya. Skrin hitam jer. Hari ni baru aku dapat bukak sebab 2 hari aku dan famili ke Kudat, bercuti.

Skrin rosak. Bila aku bukak, ada kesan dimasuki semua. Patut la rosak. Semut dah kencing kat litar board dia.

Call kawan yang keja teknisyen komputer di Karamunsing. Aku selalu order kat dia apa-apa part laptop kalau aku nak cepat atau aku tak jumpa cari part kat online. Aku ada chek gak kat internet. Ada yang mahal dan ada yang murah. Tapi kawan tu nak cepat sebelum 30hb ni. Aku takut kalau aku order online, kat lewat sampai plak. Tanya member yang teknisyen tu dia cakap ada. Tapi harga up skit. Mmmm.. aku tau la tu. Dia up untuk dia punya komisyen. Oklah... Janji aku tak rugi dan dia pun ada gak bahagian dia dapat. Esok aku ambik...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...