14/3/2018 4.25pm - Inilah 6 Tempat Rahsia Yang Tidak Dibenarkan Melawat | Yang last tu mema...


Alhamdulillah... Siap satu lagi video informasi untuk Channel NoorSham76 Productions. Balik tengahari tadi, lepas upload video pasal fakta dan kisah disebalik filem Semerah Padi, saya sambung buat video informasi pasal 6 tempat yang kita tak boleh lawati. Dapat bahan-bahan daripada Google dan juga Blog. Saya cedok skit dan tambah dengan pencarian maklumat di Google. Siap, upload, pergi ambik zaujah di sekolah. Balik umah lepas tu, solat asar dan kluar lagi... Nak ambik anak di SKID plak. 

Huhuhuh.... beginilah kerja saya. Banyak masa dihabiskan atas jalan dan dalam kereta. Sebab itulah saya cari sebijik lagi laptop untuk memudahkan saya membuat kerja walau diaman saya berada kecuali dalam tandas. Hahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...