15/3/2018 4.30pm - Tunggu anak balik sekolah sambil layan HBO di Cloud TV

Assalamualaikum....
Permulaan bicara kita mulakan dengan salam. Bila jumpa atau limpas seseorang pun kita bagi salam. Salam ini menduakan kesejahteraan sahabat kita dan orang yang kita bagi salam.

Petang ni sambil tunggu anak balik sekolah, update blog sambil layang movie kat HBO menggunakan Android CloudTV di HP. Memang susah nak dapatkan apps ni sekarang, Puas saya cari dalam playstore tapi tak jumpa. Ada tapi tak sapa dengan yang ada dalam TVBox saya. Jadi, saya copy backup file apps CloudTV tu dan install dalam HP saya. So, saya nak share kat sini kepada sapa-sapa yang nak cuba apps CloudTV ni.

Memang berbaloi la. Banyak channel antarabansa yang boleh kita layan. Movie, sukan, entertainment, ducumentary, dan lain-lain. Sapa nak cuba boleh download di bawah ni.


Saya blom test install di Unifi TVBox lagi. Leceh skit sebab TVBox Unifi ni tak ada PlayStore dan tak boleh nak akses aplikasi daripada USB. Boleh bukak fail movie dan foto jer. Jadi, saya kena bukak ikut browser internet.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...