6/3/2018 : 4.41pm - My Note 3 buat hal plak...

HP SAmsung Note 3 saya buat hal plak. Masuk virus/malware apa la plak. Tu la gatal tangan install itu ini. Pantang tengok apps baru skit kat FB, terus nak cuba. Sekali kena apps yang ada virus. Padang muka aku. Hehehe... Terpaksa buat reset factory. Backup data mana yang patut dulu. Tapi aku lupa satu... Alamak... Habis ler... Aku lupa backup senarai no telefon. Huhuhu...

Kesnya tadi saya tengah dok belek-belek HP. Sambil dok layan whatsapp. Sekali kluar video prempun dok berjogek. Sebelum ni pernah jadi tapi saya dapat scan dan buang. Tapi minggu lepas paling terus kena semasa saya sedang dok bercakap dengan zaujah di telefon. Tetiba HP mati. Nak ON tak boleh. Cabut bateri, pasang semula baru boleh ON. Tapi lepas tu macam-macam apps keluar pastu kena setting emel semula. List no HP banyak hilang. Bila orang call, nama tak kluar. Adehhhh... Hari ni dia lagi teruk... Habis hilang group whatsapp saya. 

Petang ni, saya ambil keputusan untuk reset semula... Abis citer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...