7/3/2018 : 4.30pm - Test ManyCam untuk Laptop Webcam

Asslamualaikum... Terima kasi kerana sudi layari blog saya yang tak seberapa nih. Blog orang tak pemes. Hihihi... Orang laki lagi tu. Yang fames selalunya owang pompuan jer. Ahaks...

Semasa saya menaip blog ni saya dok dalam kereta bawah pokok depan SKID. Tunggu anak bongsu balik sekolah. Dia keluar sekolah jam 5.40pm tapi saya awal sejam lebih tunggu dia. Sebab kalau lewat nanti susah nak parking dan kadang-kadang tu nak masuk pun susah sebab dah penuh dengan kereta ibu bapa lain. Lepas solat Asar tadi, terus saya keluar rumah. Jalan pun belum jem teruk lagi.

Saya ingat nak buat video blog jer tapi Youcam saya takboleh bukak plak lepas saya update windows. Tak tahu apa masalah dia plak. Terpaksa saya cari apps lain. Dah cuba install semula Youcam tu tapi still tak dapat gak. Nak cuba install ManyCam plak. Tengah download kat Torrent.

Okeh.. Dibawah ini contoh video yang saya rekod menggunakan apps ManyCam.  Kalau anda nak cuba, boleh download file dia disini. Hanya 61.11MB sahaja saiz dia.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...