15/3/2028 9.39am - Alone in the morning...

Aktifkan semula Astro Njoi saya. 
Alhamdulillah... Siap kerja dapur dah. Boleh buka laptop dan update blog ni. Sekarang dah jam 9.39am dan cuaca diluar cukup terang molek.

Balik dari hantar zaujah dan anak-anak ke sekolah, aku singgah isi minyak kereta. Lepas tu terus balik rumah. Pagi ni nak siapkan kerja dapur dulu. Nak kemas rumah dan masak awal-awal, baru nak  mengadap kerja aku di komputer.

Mula-mula aku nak aktifkan siaran Astro Anjoi aku tuh. Lama tak ON. Lepas tu masukkan kain baju yang kotor dalam mesin basuh dulu. Dah  masukkan sabun dan air kemudian ON jer. Aku nak masak sardin dan buat singgang kacang bendi. Lepas tu  masak nasik. Sambil tu aku rekod video apa yang aku buat itu untuk di upload ke Channel IAmMohdSham di Youtube.

Pagi ni kesorangan di rumah sebab semua anak-anak sekolah pagi. Biasa anak sulung sekolah petang tapi hari ni ada solat hajat disekolah dia. Semua kena pergi pagi. Kalau tak, boleh la aku jadi pengarah. Mengarahkan anak sulung aku buat itu ini. Hahahaha...

Pagi ni cek total revenue Youtube untuk 13hb. Turun banyak der... Tapi oklah... Masih dalam purata USD20.00 lebih. Sambil tu aku buat video Koleksi Lawak Bujang Lapok untuk Channel NoorSham76 Productions. Nanti petang ni ada nak buat satu video fakta plak. Bahan-bahan tu dah ada cuma nak perah idea nak buat anaimasi dan nak pilih muzik yang sesuai jer tu yang leceh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...