6/3/2018 : 8.45am - Nasi Ayam Kukus Vs Kolestrol

Pagi ni cam biasa la, rutin menghantar anak2 dan zaujah ke sekolah. Lepas hantar zaujah, aku ke pekan Manggatal. Nak cucuk duit jap lepas tu nak g cari lauk. Lauk mentah dah kehabisan dalam esbox. 

Aku pergi pasar Manggatal beli sedikit ayam, ikan dan sayur. Balik umah aku nak masak NASI AYAM KUKUS. Dah lama aku tak buat rakaman video masak2 nih. Hari ni aku buat rakaman video resepi Nasi Ayam Kukus Spesel ikut cara aku ler... Biasa dok makan ayam goreng jer. Banyak minyak ler... Kolestrol pun tinggi. Jadi kali ni aku nak makan yang kukus dan rebus jer...

Tengah tunggu nasi ayam masak ni, Aku update blog dulu. Tengah-tengah dok menaip ni aroma nasik ayam yang tengah dimasak menusuk ke hidung... Yammm... yammmm... Sedapnyerrrr.... Tak sabar nak rasa nih....

Nanti videonya aku upload ke Channel IAmMohdSham, dan saya share gak kat sini nanti yer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...