29/3/2018 10.15am - Renew my driving licence

JAm 9,45am aku pergi hantar anak sulungke SEMI. Lepas tu aku terus ke Pejabat Pos dekat Mini Putera Jaya. Nak perbaharui lesen memndu aku yang akan tamat tempoh esok. Sampai sana, memang aku dah agak dah parkingmmesti penuh punya sebab ramai berurusan di Pejabat Immigresen. Sambil melilau mencari tempat parking, mulut aku dok zikir baca zikir Nabi Yunus semasa dalam perut ikan Nun iaitu La Ilaha Illa Anta Subhanaka Inni Kuntu Minaz Zalimin...

Alhamdulillah... Aku dapat petak parking dekat skit nak pergi ke Pejabat Pos. Sib baik tak ramai orang. Aku beratur menunggu 3 orang je didepan aku.

Siap perbaharui lesen memanduku. Esok tamat tempoh tapi disebabkan esok cuti Good Friday di Sabah, jadi hari ni aku terus renew. Buat 2 tahun. Nanti mati bukan 3 2020 plak. Setahun RM30.00 jer tapi sebab buat kat Pejabat Pos, kena caj komisen dan GST jadi semunya RM62.10 la aku kena bayar.

Selesai urusan di Pejabat Pos, aku terus ke SAR. Nak ambik anak bongsu plak...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...