IQ Puzzle Plate | Mainan ni berhantu wooo

Assalamualaikum...

Aku didepan SKID lagi. Menghantar anak dan ambil anak di sekolah. Sambil tu boleh la aku coretkan sedikit kisah sebelum tidur semalam.

Al kisahnya sebelum kami masuk tidur, wife dan anak bongsu dok main susun bongkah IQ Puzzle. Aku naik lewat sedikit ke bilik tidur sebab nak kena tutup pagar rumah, kunci grill dan tutup lampu. Dah naik bilik tidur, tgk wife dah lena. Baru je aku baring sebelah dia, tetiba dgr dia cakap apa tah. Rupanya dia ngigau. Hahaha... Sekali dia tersedar. "ummi ngigau pasal puzzle la bah" katanya. Hahaha... Pastu dia tido. Baru lelap, sedar lagi. Mimpi Hp jatuh ke apa tah katanya. Hehehe...

Hhmmm... Macam² wife aku ni. Apapon, you so sweet bila tido... Kikiki...😅

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...