Menunggu cinta hatiku...

Aku di Kolej Tingkatan Enam. Dulunya dikenali sebagai SMK Bandaraya II. Semua student tingkatan enam kat sini.

Hari mendung jer. Tadi dah berintik tapi tak hujan plak. Pagi tadi hujan lebat masa aku nak pergi ambil hadiah cabutan bertuah MyResitGST. Alhamdulillah, dapat RM200. Boleh buat raya.... Horeyyy...

Pagi tadi bini cakap balik jam 2.50pm. Sekali dia wasap, balik jam 1.10pm plak. Aku aku si Hani cakap bln pose ni cikgu dia tak buat kelas tambahan. Jadi aku pegi solat zohor di masjid muhajirin dulu sblm pergi ambil bini. Tgk jam di kereta baru 12.14pm. Dalam hati aku awal lagi ni. Sekali aku tgk jam tangan dah pukul 12.45pm. Ler... Jam di kereta rosak plak. Huhuhu...

Mohd Sham
27/06/2016  1.13pm
Kolej Tingkatan 6, KK, Sabah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...