Botak lagi... | Style rambut raya 2016

4 Julai 2016 - pagi, aku balik ke rumah mentua sbb ptg ni ada iftar 'perdana'. Berkumpul ramai² berbuka puasa. Cuaca masih cam semalam. Panas wooo... Rumah mentua air paip laju. Deras jer... Syok mandi. Sejuk plak tu.

Sblm solat zohor, aku mandi sambil cukur kepala. Hahaha... Raya style. Kikiki... Ringan je kapala.

Oh ya, nak citer pasal semalam skit. Iftar kat umah mak. Abg Din dtg dgn wife dan dua anak perempuannya. Yg laki tak dtg sbb tak muat kereta.

Prg tu aku ikut adik, Pak Teh ke Pasir Mas. Dia nak beli HP baru sbb tablet dia rosak. Kesian.... Beli HP Lenovo yg murah jer. Janji bleh pakai.

Wife aku g ambik adik dia balik kerja di KB. Jalan jem... Kesian mereka sbb buka puasa dalam kereta.

Cerita hari ni...

Sampai umah mentua, wife tak ada. Dia ke pasar dgn mak dia beli barang² dapur. Anak² aku dok layan TV dan dok main ngan kuceng. Bapak mentua plak dok menyedut asap.

Huhuhu... So pitty... Tak boleh buat apa dah. Di ada scyzophrenia ( cam tu kot ejaan dia ) dgn kata lain dia ni OKU otak. Kadang boleh layan borak la tapi dia banyak merapu. Dulu dok di Perak, rumah jagaan org² sakit otak. 1 hb ari tu anak dia pergi ambil.

-------------------
Mohd Sham
Teratak Mak Jah,
5 Julai 2016 - 2.08pm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...