Carut marut...

20 Julai 2016 | 4.49pm - aku di depan SAR Wadi Kauthar. Menunggu anak sulung bik sekolah. Dan lepas tu nak pergi ambik anak no 2,3 dan 4 di sekolah rendah plak. Wife kat umah. Aku kluar tadi dia lena. Letih baru balik drp sekolah.

Kali terasa lenguh plak. Esok dia nak suruh jalan² tepi pantai la tuh. Sehari dua ni cuaca mendung dan hujan. Ok la sejuk skit berbanding minggu sebelumnya yang panas sesangat....

Cerita pagi - aku goreng nasi utk ipan dan baby huda. Aku rakam video dan upload ke Youtube.

Tengahari - aku masak ikan "singgey". Aku belasah jer. Bahan² dia aku main agak² apa yg aku rasa wife aku masukkan. Selalu dia jer yg masak ikan singgey. Kali ni aku masak sendiri. Hahaha.. Alhamdulillah... Menjadi...

Petang - ambil wife di kolej dekat jam 3pm. Hujan lagi... Balik umah makan nasi. Besttt...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...