12/4/2018 5.30pm - Cerita pagi, cerita petang...

Citer pagi tadi... Kasi mandi bini no.3 ni ha. Hahahaha... Dah berapa hari tak mandi. NAk polish pon tak ada polisher plak. Nanti la hujung bulan ni bila dapat gaji baru order polisher machine. Nak gosok ngan tangan tak larat wo. Kereta nampak jer putih dalam gambar tapi kat luar dan nampak kekuningan. Tak real putih dah.




Petang ni kluar ambik anak di sekolah awal skit. Lepas solat Asar terus keluar.  Jam di dinding masa tu aku tengok baru 3.45pm. Si Irfan tengah dok tengok TV dan zaujah tengah dok layan mimpi. Sempat pesan ngan Irfan supaya pergi solat Asar sebelum aku keluar.

Nasi dan lauk aku dah siap masak untuk zaujah dan anak sulung aku berbuka petang ni. Mereka puasa ganti. Tu pun dan berapa kali aku ingatkan. Semalam zaujah nak puasa tapi sakit perut plak. Tak tahu la apa kenanya.

Aku lepak depan SKID sambil layan laptop. Selesaikan key in data untuk AsiaOne Reward Program baru akaun KRBandulan. Lepas tu aku layan FB serta cari bahan-bahan untuk video channel Youtube aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...