5/4/2018 4.53pm - Mood kelaut... bengang tul... %$#&%^*&(%)*^*_(:-

Boring... tak ada mood aku nak edit video. Nak update blog ni pun cam tak ada idea. NI ada ide anak menulis dan luah perasaan jer.

Balik ambik zaujah petang tadi dalan jam 2.45pm aku selisih dengan van Pos Laju. Laju la sangat... Sampai umah, ada slip daripada Pos Laju. Dia tulis "Tak ada phone nak call.." P#####k tul la.... dah berapa hari aku tunggu... Kat kertas tu suruh call untuk pehantaran ke-2 sebelum jam 6.00pm. Aku call terus tapi tak masuk. Mesin yang jawab suruh tinggalkan mesej. Hampeh.... Ini la perkhidmatan paling mangkuk setahu aku... Biasa aku order barang, dalam masa 3 hari ni boleh sampai dari KL ke KK tapi ni dah seminggu lebih. Kalau barang aku sendiri tak ada ni sparepart laptop orang. Mesti orang anggap lain plak. Hadoi... Kalau yang faham tak apa la. Nak murah, beli online tapi Pos L:Aju plak buak T**K. Laju kepala atuk dia la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...