6/4/2018 1.30am - Ambil anakanda Ahmad Iman di TUNAS

Hari ni ha
ri Jumaat. Sepertio biasa aku solat Jumaat di TUNAS lepas hantar Hani dan Huda ke sekolah dan ambil Irfan di SKID.

Jam 12.00pm aku dah berada di masjid TUNAS. Be;lum ramai lagi yang naik kemasjid. Para pelajar ramai yang dok kat luar ambik wuduk dan berborak. Aku lihat Cikgu Hj. Ali ada di satu sudut tengah membca Quran. Alhamdulillah... Aku solat sunat Tahiyatulmasjid dulu lepas tu bukak app Quran di HP. Sambung baca Quran satu mukasurat. Habis baca quran, anakanda Iman dan menyapa dari belakang. Kami borak-borak kejap lepas tu dia minta diri nak ke saf hadapan bersama kawan-kawan dia.

Lepas solat Jumaat, terus suruh Anakanda Iman ambil barang-barang dia. Minta Irfan tolong angkat barang-barang tu. Aku tunggu kat depan koperasi. Ada beberapa orang ibu bapa juga menunggu anak-anak mereka disitu. Aku bukak HP dan tengok FB. Ada video pasal penggumuman pembubaran parlimen. Ooo... Esok, Sabtu 7/4/2018 parlimen bubar. Tarikh yang dinanti-nanti rakyat Malaysia.

OTW balik, singgah Kolej T6 dulu nak ambil zaujah. Kami singgah di Restoran Express Juara untuk lunch. Makan nasi ayam ler.. Apa lagi...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...