24/4/2018 5.47am - Allahuakhbar... tetiba hati berdebar tengok total revenue untuk 22hb

Semoga terus istiqamah. Gambar baru balik drp masjid ni.
Alhamdulillah... pagi ni dapat lagi pergi solat subuh berjemaah di masjid. Semalam niat nak azan Subuh tapi sampai jer di masjid dah masuk waktu. Pakcik Abdillah yang azan. Tapi Allah bagi peluang aku jadi imam sebab Ustaz Idham lewat sampai. Pagi ni pon aku sampai je di masjid, pakcik Abdillah dah azan. Laju betul dia. Semoga Allah sentiasa memberikan kesihatan yang berpanjangan untuknya. Lepas solat sunat aku bukak HP. Tengok revenue Youtube untuk 22hb. Biasa awal pagi dah keluar. MasyaAllah... Banyakknyer.... Mata aku tekebil-kebil. Aku ambik kertas dalam beg aku dan buat catatan.

Awalnya aku betul-betul gembira masa mula-mula tengok result revenue untuk 22hb sebelum solat subuh tadi tapi bila balik rumah aku masukkan catatan dalam borang analisa di komputer tetiba hati aku berdebar. Allahuakhbar...  Total kasar semua untuk bulan April sehingga 22hb dah USD967.81 dan kalau kira purata untuk bulan ni aku dapat USD43.99 sehari. Anggaran sebulan boleh dapat USD1319.74 dan kalau tukar dalam ringgit plak lebih kurang RM5016.26 tuh.... Perghhhh.... Subhanallah..... Syurkur kepada Allah yang memberi rezeki yang tak putus-putus....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...