13/4/2018 8.38am - Payment untuk pasif income di Youtube untuk bulan Mac dah keluar


WOWWWWwwwww,,,,,,..... Alhamdulillah.... Pasif Income with Youtube tak menghampakan dan semakin meningkat. Alhamdulillah syukur.... 

Rezeki Allah itu datang dari pelbagai cara. Jangn ingat orang dok kerja kat rumah tu tak boleh masyuk... Dan jangan ingat orang yang dok drive hantar anak-anak, hantar bini pergi kerja tu tak ada kerja... Apapun.. syukur banyak-banyak kepada Allah... Kerana ini rezeki daripada Alla SWT...

Untuk bulan Februari saya dalam USD668.24 dan semalam dah keluar result payment untuk bulan Mac. Cam tak percaya gak. Tapi result awal tu dah kena rekod iaitu sebanyak USD784.35, dan bila keluar result yang betul aku dapat USD787.74 tuh... Lebih daripada catatan awal. Biasanya dia berkuran tapi kali ini bila pembetulan dibuat, lebih plak. Itu pun rezeki daripada Allah juga...

Beberapa hari lepas pun dok "Coaching" sorang brader nih. Dia anak belajar gak camana nak dapatkan pasif income daripada Youtube ni. Kalau korang nak jadi Youtuber cama saya, sila baca disini dulu post saya pasal BEBERAPA SOALAN BAGI NEW YOUTUBER. Kalau tak faham, baru PM saya untuk bertanya. Boleh Whatsapp jer ke 010-551 5684. Segala tungjuk ajar buat masa ni FOC. Kecuali kalau nak belanja makan tu saya tak tolak. Hehehe...

Sambil-sambil dok update blog ni, sempat gak update analisa revenue untuk bulan ni sehingga 11hb. Alhamdulillah.... Ada peningkatan yang bagus berbanding bulan lepas. Semoga terus meningkat. 

Bulan ni harapnya melebihi daripada bulan lepas sebab target saya nak dapatkan income RM3000++ tapi kalau tak dapat, kita usaha lagi untuk bulan depan. Apun bergantung juga dengan naik turun matawang USD. Kalau bulan lepas tukaran USD1.00 = RM3.8154 dan harapnya jangan turun bawah RM3.80 la. Hehehe... Kalau tahun lepas best la sebab tukaran USD1.00 = RM4.35 tuh...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...