23/4/2019 - Payment untuk bulan Mac dah keluar. Tunggu masyuk akaun jer...

Alhamdulillah.... payment untuk bulan Mac dah keluar dan dah di kreditkan ke dalam akaun. Tapi CIMB Malaysia belum release lagi. Harapnya petang ni dah clear masuk akaun. 

Tak sangka boleh dapat USD787.74 untuk bulan Mac tapi itu lah... rezeki Allah itu dimana-mana. Janji kita kena berusaha mencarinya dan juga jangan lupa untuk berdoa kepadaNya.


Untuk bulan April system still counting and the revenue is always increase everyday. Wow... Revenue tertinggi untuk bulan April setakat ni sehingga 21 April ialah USD93.96 dan jumlah terkumpul setakat 21 hari bulan ialah sebanyak USD838.41, melebihi jumlah terkumpul untuk bulan Mac. Perghhhh....Boleh ke sampai USD1000.00 untuk bulan April ni?


Oh ya... dok cakat-cakap pasal payment ni mungkin yang baru baca ni tak tahu apa punya bisnes nih. Hehehe... Ini adalah pasif income saya kat Youtube. 

I Am A Youtuber !!!

Inilah kerja utama saya buat masa ni. Servis komputer dah jadi income nombor 2. Sekarang ni orang sibuk dengan pilihanraya jadi saya ambil peluang ni. Upload gak pasal politik di channel Youtube saya. 

Berminat nak jadi Youtuber ? Just Whatsapp me at http://www.wasap.my/60105515684

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...